Jumat, 10 Oktober 2014

1:05:00 AM
Telah banyak bocoran yang beredar tentang iPhone 6 ini dan bocoran tersebut datang setiap bulan sebelum iPhone 6 benar - benar rasmi dilancarkan. Dengan adanya banyak bocoran tersebut membuat kita telah mengetahui bagaimana bentuk dari iPhone 6 tersebut.

iPhone 6 sendiri akan diumumkan pada minggu depan dan kemungkinan akan dilancarkan serentak dengan iWatch. Setelah kemunculannya pasti akan ada iPhone 6 Asli dan juga palsu yang beredar di pasaran dan bagaimana cara membezakan iPhone 6 tersebut asli atau palsu?

Baru - baru ini seorang blogger Perancis bernama Steve Hemmerstoffer menyiarkan sebuah gambar yang boleh membantu kita membezakan mana iPhone 6 asli, dan juga palsu. Cara membezakan telefon bimbit tersebut berdasarkan dari kamera depan dan juga sensor yang ada di bahagian depan atas telefon bimbit. Memang telefon bimbit palsu tersebut akan berbentuk mirip sekali dengan iPhone 6 asli tetapi dengan menggunakan panduan ini anda akan lebih mudah menentukan mana yang asli dan juga palsu. Untuk lebih jelasnya anda boleh melihat gambar dibawah.

Kita semua telah mengetahui bawha Apple akan melancarkan dua iPhone 6 terbaru miliknya iaitu iPhone 6 versi 4.7 inci dan juga versi 5.5 inci dan kemungkinan untuk keduanya akan mempunyai bentuk yang sama.

0 komentar:

Posting Komentar