Rabu, 15 Oktober 2014

1:00:00 PM


Size "buah wanita" memang tidak terlalu di fikirkan bagi semua wanita. Tapi bagi wanita yang ingin tampil bergaya, banyak yang ingin mempunyai "buah" yang berisi dan menarik. Banyak cara semula jadi untuk mengubah Size "buah wanita" menjadi sesuai tanpa perlu dengan operasi atau lain. Berikut ini tips dan cara membesarkan "buah wanita" secara semula jadi.

1 Memperbesar "Buah Wanita" Dengan urut
Melakukan urut merupakan hal yang harus dilakukan untuk proses perkembangan "buah wanita". Selain untuk memperbesar, mengurut bahagian tersebut juga boleh mencegah penyakit kanser pada "buah wanita". Kerana aktiviti ini berfungsi untuk merangsang pengeluaran hormon dari "buah wanita" dan ovari serta mencegah pembentukan racun di saluran getah bening dan rangkaian "buah wanita".

2 Harvey Shower "Buah Wanita"
Masa mandi, arahkan mandi ke bahagian "buah wanita" dan ubah suhu air dari sejuk ke suhu sedikit lebih panas. Perubahan suhu dan semburan air tersebut akan melancarkan aliran darah yang boleh membantu "buah wanita" menjadi kencang dan kelihatan indah. So, tips ini boleh anda cuba dirumah.

3 Mengkonsumsi Makanan Mengandung Isoflavon dan Estrogen
Makanan yang mengandungi isoflavon dan estrogen ini cukup mudah untuk di dapat. Jadi kalau kamu ingin memperbesar "buah wanita" dan membuatnya lebih berisi, sebaiknya anda perlu mengambil beberapa makanan yang berguna untuk membuat "buah wanita" menjadi besar. Untuk mengetahui apa saja makanan yang dapat memperbesar "buah wanita", sila anda membaca: Makanan Yang Boleh Memperbesar "Buah Wanita"

4 Berenang Untuk Melatih Otot Dada dan Bahu
Dengan sering melakukan olah raga berenang secara teratur, anda akan mendapatkan otot dada yang kuat dan mencegah "buah wanita" menjadi kendur. Kerana otot-otot yang ada dalam bahagian-bahagian tubuh kita semuanya berkembang dan bekerja untuk membentuk "buah wanita" yang indah.

Demikian tips-tips yang dapat kami maklumkan. Tips diatas boleh anda lakukan dan praktekan secara rutin agar hasil yang diperolehi, boleh sesuai dengan keinginan dan harapan anda. Semoga bermanfaat.

0 komentar:

Posting Komentar