Jumat, 24 Oktober 2014

11:30:00 AM
Banyak pasangan suami isteri yang mengeluh kerana hubungan seks terganggu oleh kehadiran anak. Anak anda tentu masih tidur bersama anda dan suami jika masih bayi. Bayi sering menangis dan sering terbangun tiba-tiba. Ini tentu sangat menggangu kualiti hubungan intim anda dan suami. Bagaimana Trik untuk Berhubungan Intim Saat Anak Anda Tidur? Anda boleh melakukan pelbagai perkara di bawh ini.
 
TIPS Pertama, anda boleh memilih masa yang benar-benar tepat. Sehabis melahirkan, suami biasanya masih takut untuk melakukan hubungan seks. Banyaknya gangguan ketika anak anda ada disekitar kita tentu sangat mempengaruhi kualiti hubungan seks anda dan suami anda. Sebahagian pasangan memang selalu memilih Berhubungan Intim Saat Anak Tidur. Anda perlu memastikan bahawa anak anda sudah tertidur pulas.

 
TIPS Kedua, suami harus boleh membangkitkan ghairah seks isteri ketika sudah mempunyai anak. Selepas melahirkan sebaiknya anda berkaitan setelah enam minggu kerana faraj dan keadaan fizikal sudah siap kembali untuk berhubungan intim. Suami harus memahami keadaan isteri dan ini akan membuat isteri merasa selesa.

 
TIPS Ketiga, gunakan anak anda sebagai penambah ghairah saat anda berkaitan seks dengan isteri. Anda tentu ingin melepaskan rasa sayang yang besar saat berhubungan seks. Anda boleh sangat menggebu-gebu saat melayani suami atau isteri anda ketika anda melihat anak anda tertidur pulas.
TIPS Keempat, sebaiknya anda tidak melakukan kedudukan-kedudukan yang rumit ketika anda berkaitan seks dekat anak anda. Selain isteri anda baru saja melahirka, anda juga boleh mengurangkan pergerakan dan bunyi yang terlalu menggangu anak anda yang sedang tertidur pulas.

TIPS Kelima, matikan lampu bilik anda sehingga anda dengan leluasa dapat berhubungan seks dengan suami atau isteri. Jika anak anda sudah berumur dua hingga lima tahun, pastikan lampu bilik mati saat malam hari. Anak anda sudah boleh menanyakan apa yang dilakukan bapak ibunya. Oleh kerana itu, dengan cahaya yang malap walaupun gelap, ketika anda melakukan hubungan seks, anak anda tidak akan mendengar atau melihat.

 
TIPS Keenam, anda boleh menghidupkan televisyen sehingga suara yang dihasilkan saat berhubungan seks tidak terlalu mengganggu anak anda yang sedang tidur dan anak anda akan menganggap anda sedang menonton televisyen.

 
Semua Tips Untuk Berkaitan Seks Saat Anak Anda Sedang Tidur boleh anda praktekan. Akan lebih baik jika anda dibiasakan untuk tidur dikamar masing-masing agar anak anda tidak kesulitan berpisah dengan orang tuanya saat malam hari tiba.

 
Berkaitan Intim Saat Anak Tidur memang susah-susah gampang. Anda sebaiknya mulai mengetahui triknya agar anda dan suami tetap boleh menikmati aktiviti seks bersama dan tetap membiarkan anak anda tidur nyenyak.

 
Dengan mengetahui pelbagai helah untuk Berhubungan Seks Saat Anak Tidur, anda tetap boleh menikmati hubungan seks dan anak tidak akan menjadi penggangu.
Anak harus boleh digunakan sebagai alat untuk semakin mengikat hubungan suami isteri sehingga keluarga selalu berkekalan. Anda tidak perlu bimbang berkaitan seks.

0 komentar:

Posting Komentar