Jumat, 31 Oktober 2014

12:00:00 PM


Majoriti wanita pasti menginginkan Penis suami berdiri lebih lama. Kenapa tidak? Kerana jika Penis berdiri lebih lama, tentu akan memberi kepuasan tersendiri bagi sang isteri dan suami. Dan ternyata ada cara yang murah dan lebih berkesan agar "penubuhan" Penis lebih lama dengan cara mengambil makanan di bawah ini.

1. Strawberry
Buah strawberry sangat bermanfaat agar Penis berdiri lebih lama. Hal ini disebabkan kerana buah strawberry sangat membantu saluran darah agar tidak tersumbat sehingga Penis akan berdiri lebih lama.

2. Kopi
Siapa yang tidak tahu kopi? Ternyata minuman yang banyak disukai orang ini boleh membuat Penis tegang dan tahan lebih lama. Perangsang yang disebut kafein didalam kopi mampu mengepam jantung lebih cepat. Cara ini dituntut mampu membuat Penis berdiri lebih lama secara alami.

3. Pisang
Dos harian kalium yang terdapat dalam pisang akan membantu jantung tetap sihat, kerana jantung perlu mengepam darah dengan cukup cepat agar Penis boleh berdiri lebih lama.

4. Air Kelapa
Kandungan dalam air kelapa sangat kaya dengan kalium dan elektrolit. Fungsi dari elektrolit ini untuk memberi tenaga dan juga menjaga keseimbangan cecair dalam tubuh. Dan fungsi dari kalium dan magnesium yang terdapat pada air kelapa sangat membantu pengembangan otot jantung yang sangat baik untuk meningkatkan aliran dara dalam tubuh.

5. Telur
Telur merupakan makanan yang sangat dianjurkan agar Penis berdiri lebih lama. Kerana telur mengandungi kaya akan zinc. Zinc sangat mempunyai peranan utama untuk menghasilkan testosteron dan hormon testosteron inilah yang akan membuat Penis berdiri lebih lama.

6. Ikan Salmon
Asid lemak omega 3 yang terkandung dalam ikan salmon sangat membantu untuk menjaga jantung tetap sihat dan akan membuat dinding arteri bebas dari lemak trans, inilah yang membuat Penis boleh berdiri lebih lama dari sebelumnya.

7. Kacang Almond
Kacang almond mengandungi Vitamin E yang akan membuat peredaran dalam darah menjadi lancar dan mampu menjaga kesihatan jantung. Dengan memakan kacang badam setiap hari juga boleh membantu Penis berdiri lebih lama.

8. Tiram
Menurut Bold Sky, anfrodisiak yang paling terbaik ada didalam tiram. Kerana kandungan yang ada didalam tiram seperti Vitamin B6 dan zinc memang sangat diperlukan untuk menghasilkan testosteron.

Konsumsilah makanan diatas supaya Penis berdiri lebih lama. Sekian yang tips-tips yang dapat kami maklumkan. Semoga bermanfaat bagi anda semua.

0 komentar:

Posting Komentar