Jumat, 31 Oktober 2014

6:00:00 PM
Hubungan cinta terkadang mengalami tepu yang membuat kita atau teman lelaki menjadi tepu. Untuk itu buatlah hubungan menjadi mesra kembali dengan cara membuat teman wanita semakin sayang sama kita dan tidak tepu lagi. Baca juga Cara Agar Pacar Mengerti Perasaan Kita. Untuk membuat teman lelaki semakin sayang sama kita, semak tips berikut ini:

1. Pacar Semakin Sayang ke Kamu, Jika Kamu Menerima Dia Apa Adanya
Orang paling tidak suka dengan orang yang selalu membanding-bandingkan dirinya dengan orang lain lebih-lebih lagi dalam hal fizikal. Fizikal memang sukar untuk diubah secara segera, sehingga janganlah pernah mencela fizikal. Mulai saat ini pelajari kekurangan dan kelebihannya agar kamu boleh menerima dia apa adanya tanpa keterpaksaan. Lebih baik lagi jika saling mengisi kelebihan dan kekurangan masing-masing. Jika kamu menerima apa adanya, itu akan membuat teman wanita semakin sayang sama kamu.

2. Jujur, Hindari Berbohong Sama Pacar
Semua orang pasti tidak mahu dibohongi, termasuk teman lelaki atau kekasih kamu. Jika kamu ingin teman wanita semakin sayang sama kamu, jagalah sikap jujur ​​jika ingin mendapatkan kasih sayang dari pasangan kamu. Sekali dibohongi, kepercayaan akan sangat sukar untuk didapatkan kembali. Jika kamu suka berbohong, teman lelaki akan sukar dan bukannya semakin sayang dan cinta sama kamu malah kepercayaan si doi akan beransur pupus.

3. Berikan Pacar Kejutan
Tutup matanya dan beri ia kejutan. Kejutan yang tidak selalu disukai kekasih baik Lelaki mahupun perempuan. Sebuah kejutan yang kreatif dan fresh boleh membuat teman lelaki lebih cinta dan sayang. Dia akan bahagia dan bangga kepada kamu yang pandai mencipta sebuah kejutan yang tidak kreatif. Jangan menilai dari segi harganya, yang terpenting adalah makna dari hadiah atau kejutan yang kamu berikan kepadanya. Ini akan membuat teman lelaki semakin cinta sama kamu.

4. Jangan Sering Mengeluh Sama Pacar
Jadi orang yang paling perhatian dengan teman lelaki kamu. Janganlah sesekli kamu mengeluh sama teman lelaki, contohnya ketika ia datang terlambat untuk menjemput. Kerana jika kamu sering mengeluh, kesannya akan membuat teman lelaki kamu jengkel dan kesal sama kamu. Kalau ingin teman wanita semakin sayang, hindarilah sifat buruk tersebut. Kerana akan membuat teman lelaki menjauh dan marah. Jika teman lelaki kamu marah, sebaiknya kamu membaca Cara Minta Maaf dan baikan Sama Pacar.

5. Sesekali Memuji Pacar
Katakan bahawa ia kekasih tercakep dan terbaik di dunia. Walau kemungkinan kamu akan disebut gombal, namun tetap saja hal itu akan membuatnya tersipu. Pujian daripada kamu boleh jadi sangat penting artinya bagi pasangan kamu. Lihatlah, hatinya akan sangat bahagia dan rasa sayang kepada kamu pun akan semakin bertambah.

6. Ajak ke Tempat Kenangan Kamu dan Pacar
Salah satu tips agar teman wanita semakin sayang dan cinta sama kamu adalah dengan mengajaknya ke tempat kenangan kalian berdua. Ketika kamu mempunyai tempat pertemuan pertama dengan teman lelaki, ajaklah dia ke sana ketika kamu merasa dia berubah dan ceritakan kepada dia bahawa kamu masih ingin mempunyai rasa yang sama seperti waktu pertama menjalin cinta.

7. Miliki Sifat-Sifat Yang Membuat Pacar Semakin Sayang
Dibawah ini merupakan beberapa sifat yang mungkin boleh membuat teman wanita kamu semakin sayang:
     - Pengertian.
     - Perhatian.
     - Tulus.
     - Konsisten atau tegas.
     - Pendengar yang baik.
     - Lucu.

Ikut cara diatas dengan baik agar semua berjalan dengan lancar. Cukup sekian tips dari saya tentang cara agar teman wanita semakin sayang sama kamu.

0 komentar:

Posting Komentar