Selasa, 11 November 2014

6:30:00 PM
Menteri Kelautan dan Perikanan, Susi Pudjiastuti, sangat bangga pada putrinya, Nadine Kaiser, yang tengah naik daun. Menteri nyentrik dan tegas itu kemudian membongkar tentang identiti buah hatinya dengan Daniel Kaiser itu.

"Lebih dekat dengan puteri tercinta Nadine Kaiser," demikian kalimat awal status di Facebook Susi, Selasa (4/11). "Nadine Kaiser lahir tahun 1992, Puteri dari perkahwinan Susi Pudjiastuti dengan Daniel Kaiser (1992-1999)."

Setelah bercerai, Daniel kembali ke Eropah. Namun hubungan Daniel dan Nadine dengan Susi tetap berjalan baik. Sementara itu, Nadine sendiri disiapkan untuk menyokong syarikat penerbangan Susi Air milik sang ibu. Selain itu ia bercita-cita sebagai pilot di Susi Air.

Ia sebelum ini pernah menempuh pendidikan jurusan penerbangan di EmbryRiddle Aeronautical University, Daytona Beach, Florida, Amerika Syarikat. Nadine juga lulusan The British International School, London. Selain cantik, gadis yang pernah tinggal di Zurich, Jakarta dan kini menetap di Amerika Syarikat ini fasih berbahasa Jerman, Bahasa Inggeris serta Indonesia.

0 komentar:

Posting Komentar