Minggu, 16 November 2014

3:30:00 PM
Menurut beberapa orang, mengekalkan hubungan lebih berat daripada saat berusaha untuk membina sebuah hubungan. Seraya waktu berjalan, akan ada hal melintang yang sedang menguji seberapa kuat rasa cinta anda dan pasangan.

Jika masalah tidak datang dari luar, boleh jadi dari dalam diri yang akan menimbulkan masalah nantinya. Seperti apabila anda tidak boleh berperanan layaknya wanita yang dia harapkan. Nah Ladies, berikut ini peranan penting yang perlu anda miliki untuk kelangsungan hubungan dengan pasangan, dilansir dari allwomenstalk.com.

     sebagai jururawat
     Saat pasangan sedang sakit, yang dia perlukan adalah kehadiran anda untuk selalu ada di samping. Selain itu, pasangan cenderung manja saat dia sedang sakit. Nah, saat itu juga anda memilki peranan untuk menjaga, merawat, menyuap makanan, dan memberinya ubat yang membuatnya merasa nyaman dan merasa mendapat perhatian lebih daripada anda.

 
     sebagai penyemangat
     Ada kalanya pasangan sedang terjatuh. Dan, satu-satunya orang yang dia harapkan untuk membuatnya bangkit kembali adalah semangat dari orang-orang yang disayanginya, yakni anda. Selain itu, semangat yang anda berikan juga akan membuat semangat dalam menyambut hari. Seperti sekadar ucapan semangat melalui mesej di pagi hari.

 
     sebagai penghibur
     Saat pasangan sedang bosan, jenuh, baik terhadap kerjaan atau masalah yang sedang dihadapinya, sudah menjadi kewajipan anda untuk menghiburnya. Jika anda tidak boleh bertindak untuk membuatnya tertawa, paling tidak, anda mengajaknya keluar untuk mencari hiburan. Hal ini akan membuat dia benar-benar merasakan kehadiran anda.

 
     sebagai teman
     Hubungan dengan pasangan tidak selalu menjadikan anda sebagai wanita yang dikasihinya. Dalam masa tertentu, anda juga harus boleh bersikap layaknya teman bagi dia. Rakan di mana dia merasa selesa dan tidak ada lagi batasan hubungan asmara. Dan, seboleh mungkin anda juga harus boleh menjadi teman terbaiknya. Jangan kalah peranan dengan rakan-rakannya ya Ladies.

Tiada perkara lain yang lebih bisa membuatnya bahagia selain kehadiran dan semangat dari orang yang disayanginya. Makanya Ladies, betapa pentingnya anda dalam hidup pasangan sehingga anda harus boleh menjadi 4 peranan di

0 komentar:

Posting Komentar